Content streamen vraagt om nieuwe formats
Streamy maakt van jouw merk een online succes door gebruik te maken van aantrekkelijke formats. Data speelt hierbij een belangrijke rol. Aan de ene kant biedt Streamy met Streamy Events een scala aan online talkshows, videoproducties en contentmarketing. Zo streamen ze onder andere voor toonaangevende merken zoals bol.com, KLM en ING.
Aan de andere kant helpt Streamy Audio opdrachtgevers met het creëren van geweldige podcasts, zoals bewezen door de succesvolle "Maarten van Rossem - De Podcast". Een podcast die meestal wel is te vinden in de Nederlandse hitlijstjes. Even behoefte om volledig te relaxen op de stem van Maarten van Rossum? Check aflevering #352 hier:
Ovation heeft een unieke en onderscheidende branding ontwikkeld die Streamy op een heldere en aantrekkelijke manier presenteert. Onze branding voor Streamy Events en Streamy Audio is consistent, maar heeft op een herkenbare manier onderscheidende elementen. Na diverse strategische sessies, waarbij we de doelstellingen en doelgroepen van Streamy hebben geanalyseerd, hebben onze ervaren ontwerpers en ontwikkelaars twee websites ontwikkeld die perfect aansluiten bij de doelstellingen van Streamy. Op deze websites kan de bezoeker zich een duidelijk beeld vormen van wat Streamy inhoudt, maar ook relevante blogs lezen, whitepapers downloaden en informatie over afgeronde projecten inzien.