Nu de zorg voor de kracht van later
Een gezond project begint bij het bepalen van de juiste strategie. Zo hebben we met behulp van diverse workshops een beeld gekregen van de relatie tussen de twee organisaties, de missies en visies, de verschillende doelgroepen, communicatie-uitingen en branding.
Waar Healthcare Arbodienst zich richt op het zorgen voor een gezonde en veilige werkomgeving, heeft Drive het doel om medewerkers en organisaties krachtiger te maken door persoonlijke coaching en training. Dit heeft geresulteerd in drie verschillende uitingen.
Voor Healthcare Arbodienst:
“Wel zorg. Geen zorgen.”
Voor Drive:
“Van klacht naar kracht”
Om de verbinding tussen beide organisaties te benadrukken, is er gekozen voor een overkoepelende communicatie-uiting: ‘’Nu de zorg voor de kracht van later”. Een krachtige boodschap die vertelt wat de organisaties met passie doen.
Een gezonde organisatie blijft niet stilstaan en vernieuwt haar identiteit. Healthcare Arbodienst en Drive ondergingen daarom een complete make-over: een andere typografie, verse kleuren en nieuwe elementen. Zo is hun prachtige vestiging aangekleed met nieuwe vlaggen, welkomstbordjes en diverse bestickering. Niet alleen functioneel, maar ook in lijn met de nieuwe uitstraling.
Het digitaliseren van de identiteit van Healthcare Arbodienst en Drive was een essentieel onderdeel van de algehele vernieuwing. Aan de hand van diverse workshops is er een online strategie bepaald, waarbij er twee geheel nieuwe websites ontwikkeld zijn. Ze vormen een weerspiegeling van de missies en doelstellingen van de twee organisaties.
Informatief en overzichtelijk: de websites zijn ontworpen om informatie toegankelijk en begrijpelijk te maken voor iedereen die op zoek is naar de diensten en expertise van beide organisaties. Van gezondheidszorgprofessionals tot bedrijfsleiders en individuele werknemers, de websites bieden nuttige informatie in een duidelijke en overzichtelijke lay-out.
Overtuigend en inspirerend: Naast het verstrekken van informatie, zijn de websites bedoeld om bezoekers te inspireren en aan te moedigen om actie te ondernemen.